هتل های 4 ستاره ترکیه
نوشته شده توسط : المیرا

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه

یکی از هتل های مناسب و زیبای ترکیه هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه می باشد که جزء هتل های محبوب کوش آداسی ترکیه می باشد. هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه دارای ۷۰ اتاق شیک و مجهز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز,اینترنت رایگان و تراس با چشم اندازی رو به دریا مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه که در طبقه همکف قرار دارد دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است. از خدمات ورزشی این هتل استخر رو باز و مخصوص شیر و غواصی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

امکانات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه:

اینترنت, رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور ترکیه, کافی شاپ, اتاق کودکان, استخر رو باز و استخر شیر و... که این هتل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های زیبای ترکیه هتل 4 ستاره لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه است که در منطقه  ییلانچی بورنو، در ساحل دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای 39 اتاق زیبا می باشد که اتاق ها دارای امکانات تهویه، مینی بار، حمام، چای/قهوه ساز، تلویزیون، اینترنت رایگان، رادیو، تلفن و  ... برای مسافران تور ترکیه می باشد و همه اتاق ها دارای بالکنی بسیار زیبا با منظره ای عالی از دریا می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی مخصوص مسافران تور ترکیه سرو می شود. در کنار استخر این هتل تخت هایی برای مسافران تور ترکیه قرار دارد که رو به دریا می باشد و مسافران تور ترکیه از ان لذت ببرند و سفر خوبی را شپری کنند.

 امکانات هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه :

استخر رو باز، زمین بازی، تراس، رستوران، بار، آسانسور، اتاق های پاک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، خدمات تور، امکانات جلسه، امکانات اتاق وی آی پی، پارکینگ رایگان و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه, ارزانترین هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: